Φρύνης 9 & Ασπασίας
info@orthopaedikos-velonismos.gr

Ιατρικός Βελονισμός

ΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΠΩΣ ΔΡΑ

Ο βελονισμός είναι ολιστική θεραπεία εξατομικευμένη στον κάθε άνθρωπο.
Ο βελονισμός-βελονοθεραπεία- είναι η θεραπευτική της Παραδοσιακής Κινέζικης Ιατρικής. Η νόσος για την κινέζικη Ιατρική είναι η διαταραχή της ενέργειας του οργανισμού. Ο βελονισμός γίνεται με την εισαγωγή πολύ λεπτών βελόνων σε συγκεκριμένα σημεία του δέρματος πάνω στην πορεία ενεργειακών καναλιών που λέγονται  μεσημβρινοί με σκοπό την αποκατάσταση και την διόρθωση της ροής της ενέργειας και έτσι θεραπεύεται η νόσος. Τα σημεία επιλέγονται ανάλογα τον ασθενή την προσωπικότητα του, το ιατρικό του ιστορικό και είναι ατομικά και διαφορετικά για τον καθένα.
Για την Δυτική Ιατρική  ο βελονισμός  έχει τις εξής δράσεις:
1. Tοπική  αντίδραση  στο σημείο εισόδου στο δέρμα που εμφανίζεται σαν κοκκινίλα και αντιστοιχεί σε  παραγωγή ουσιών τοπικά.
2. Δράση στα TRIGGER POINTS των μυών δηλαδή στα σημεία εκείνα που κάνουν σπασμό {κόμπο} οι μύες είτε από κούραση είτε από ψύχος είτε από stress κ.α. η τοποθέτηση βελόνας μπορεί να λύσει τον κόμπο.
3. Δράση στον  πόνο-όταν η βελόνα τοποθετείται σε ένα σημείο του δέρματος μέσω τις νευρικής ίνας που καταλήγει στο δέρμα στέλνει μηνύματα στο νωτιαίο μυελό τα οποία μεταβιβάζονται στον εγκέφαλο όπου παράγονται ενδορφίνες που είναι τα φυσικά παυσίπονα του οργανισμού και έτσι επιτυγχάνει αναλγησία ο Βελονισμός.
Στον Δυτικό κόσμο ο  βελονισμός περισσότερο εφαρμόζεται για τα σύνδρομα πόνου και αποτελεί και μέθοδο θεραπείας και στα ιατρεία πόνου των νοσοκομείων.

ΕΙΔΗ ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΥ

ΑΠΛΟΣ ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ - μόνο με την εισαγωγή βελόνας στα επιλεγμένα σημεία.
ΗΛΕΚΤΡΟΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ - χρησιμοποιούμε ρεύμα στις βελόνες με σκοπό την συνεχή διέγερση των βελονιστικών σημείων, έχει πολύ καλά αποτελέσματα στον πόνο.
ΛΕΙΖΕΡ ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ - χρήση λέιζερ στα σημεία βελονισμού  είναι ανώδυνη εφαρμογή πολύ καλή για παιδιά.
ΜΙΚΡΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΒΕΛΟΝΙΣΤΙΚΑ όπως είναι ο ωτοβελονισμός  που στηρίζεται στο ότι στην περιοχή του αυτιού αντιπροσωπεύονται όλα τα όργανα του σώματος  και ανάλογα το όργανο που πάσχει τοποθετείται και η βελόνα στην αντίστοιχη περιοχή του αυτιού. Στο αυτί χρησιμοποιούνται και μόνιμες βελόνες οι οποίες μένουν για κάποιο χρονικό διάστημα και ασκούν συνεχή διέγερση στο σημείο που τοποθετήθηκαν.
ΦΑΡΜΑΚΟΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ - έγχυση ουσιών στα βελονιστικά σημεία

ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ

Ο βελονισμός μπορεί να εφαρμοστεί στις παρακάτω παθήσεις
Ορθοπαιδικές
οξέα και χρόνια σύνδρομα μυοσκελετικού πόνου, αυχενικό σύνδρομο, οσφυαλγία, περιαρθρίτιδα του ώμου, παγωμένο ώμο, επικονδυλίτιδα, σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα, οστεοαρθρίτιδες, ινομυαλγία,  πόνο στα γόνατα, τενοντίτιδες, κακώσεις θλάσεις μυών, διαστρέμματα, αθλητικές κακώσεις.
Καρδιολογικές
αρρυθμίες, υπέρταση.
Αναπνευστικές
παραρινοκολπίτιδες, κρυολογήματα, αλλεργικές ρινίτιδες, βρογχίτιδα, άσθμα.
Δερματολογικές
έκζεμα, ακμή, ψωρίαση.
Ωρλ
εμβοές.
Οφθαλμολογικές
επιπεφυκίτιδες.
Γαστρεντερολογικές
γαστρίτιδα, έλκος, σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου {σπαστική κολίτιδα}, δυσκοιλιότητα διάρροιες.
Γυναικολογικές
δυσμηνόρροια (πόνοι στην περίοδο), εμμηνόπαυση-εξάψεις, υπογονιμότητα.
Νευρολογικές
πονοκέφαλος ημικρανία, νευραλγίες, πάρεση προσωπικού, υποστήριξη και βοήθεια στην αποκατάσταση σε παρέσεις από αγγειακά εγκεφαλικά επεισόδια και σκλήρυνση κατά πλάκας.
Ψυχολογικές
άγχος, αυπνία, κατάθλιψη, εύκολη κόπωση.
Αλλεργίες
Ορμονολογικές παθήσεις
Διακοπή καπνίσματος
Παχυσαρκία
Αισθητική

Για ευεξία, ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού. Χρησιμοποιείται σε οδοντιατρικές παθήσεις και σε κτηνιατρικές παθήσεις.

ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ

Ο βελονισμός είναι ασφαλής μέθοδος χωρίς επιπλοκές. Υπάρχουν κάποιες ελάχιστες  αντενδείξεις -όπως το ότι δεν εφαρμόζουμε ηλεκτροβελονισμό σε ασθενή με βηματοδότη - τις οποίες ο ειδικά εκπαιδευμένος ιατρός  γνωρίζει.

Επικοινωνείστε για ραντεβού :   210 75 15 136